نوشته شده توسط : nezam

طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی به چه صورت خواهد بود؟ در این میان سرباز معلم‌ها که مدت خدمتشان را صرف آموزش و توسعه علم می‌کنند تجربه‌های زیادی را کسب  می‌نمایند که متاسفانه بعد از اتمام دوران سربازی، بلااستفاده باقی می‌ماند که جای بسی تاسف دارد و جا دارد مسئولین امر، با بررسی موضوع، تدبیری اتخاذ نمایند تا چنانچه سرباز معلم‌ها خودشان بخواهند با اولویت بیشتری به‌عنوان معلم در وزارت آموزش‌وپرورش استخدام شوند و از تجارب آن‌ها بهره‌برداری شود. وی افزود: سرباز معلم‌ها قبل از شروع کارشان به‌عنوان سرباز معلم، در دوره‌های فشرده شرکت  می‌کنند و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود و همچنین دو سال در مناطق دورافتاده و محروم  مشغول به آموزش هستند و در این راه متحمل سخت‌ترین دوران زندگی خود بوده و از حقوق و مزایای کافی بی‌بهره هستند. نکته مهمی که در اینجا نهفته است  و بسیار دردناک است، این است که تجربه این جوانان بدون استفاده رها می‌شود و استفاده مناسب از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

این افراد مجرب و تحصیل‌کرده در هیاهوی جامعه گم می‌شوند و هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود. لذا باید چاره‌ اندیشی مناسبی صورت گیرد و با تدوین قانونی مناسب و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، اولویت به استخدام سرباز معلم‌ها در وزارت آموزش‌وپرورش داده شود. صادقی ادامه داد: همچنین مسئولین دولتی باید با پذیرش این موضوع، آن را پیگیری و اجرایی نمایند. بی‌شک استفاده از سرباز معلم‌ها به‌عنوان معلم پس از اتمام دوران خدمتشان می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت بازده کاری در مدارس گردد و ازآنجایی‌که اغلب این جوانان در مقاطع ابتدایی تدریس می‌کنند.در این مقاله میخواهیم در خصوص سرباز معلم ها  , و اینکه اصلا سرباز معلم چیست برایتان مطالبی گردآوری نماییم و امیدوار هستیم مطالب امده در این مقاله مورد توجه و رضایت همگی شما عزیزان باشد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص استخدام سرباز معلم بعد از خدمت, میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 تکلیف سرباز معلم‌های سال ۹۸ مشخص شد

 در راستای کمک به وزارت آموزش و پرورش در تأمین معلمان کیفی برای مناطق محروم کشور ستاد کل نیروهای مسلح امسال نیز با اختصاص تعدادی از سربازان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای تدریس در مدارس موافقت کرد.وی با بیان اینکه امسال براساس سهمیه تعیین شده از سوی ستادکل نیروهای مسلح ۳۵۰۰ سهمیه سرباز معلم برای وزارت آموزش و پرورش تعیین شد، گفت:

وزارت آموزش و پرورش لیستی شامل اسامی 3549 نفر را به ستادکل نیروهای مسلح ارائه کرد که با بررسی مدارک و وضعیت این اسامی، تمامی این افراد از سوی ستادکل نیروهای مسلح تأیید شدند و اسامی‌شان برای اجرا و فراخوان به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه شد.

کمالی با بیان اینکه این افراد در دو ماه ابتدایی تابستان دوران آموزشی خود را در مراکز آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی خواهند کرد، گفت: با پایان دوران آموزشی این افراد برای تدریس در مدارس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهند کرد تا به مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اعزام شوند.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بکارگیری این سربازان تنها برای تدریس مجاز است، گفت: فعالیت سربازان در بخش‌های اداری و خدماتی ممنوع است و این موضوع به آموزش و پرورش نیز ابلاغ شده است.

کمالی درباره اینکه آیا سربازان غایب نیز می‌توانند به عنوان سرباز معلم فعالیت کنند، گفت: غیبت مانع از انتخاب سربازان به عنوان سرباز معلم خواهد شد.



اگرچه استفاده از سرباز معلم یکی از راهکارهای جبران کمبود دبیر در هنرستان‌ها است اما سربازی کاری اجباری است بنابراین نمی‌توان از آنها انتظار ارائه تدریس به روز و کامل را داشت. این افراد با روان شناسی مرتبط با دانش‌آموزان، فن کلاس‌داری و.. آشنا نیستند اما در حال حاضر که راه چاره دیگری برای آموزش و پرورش نمانده می‌توان از ظرفیت و توانایی آنان استفاده کرد و با برگزاری برخی دوره‌های آموزشی آنها را برای حضور در کلاس‌ها آماده کرد.

 

 

باید از ظرفیت معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی استفاده کرد

در بین معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی افرادی هستند که مدرک تحصیلی آنها رشته‌های مرتبط با حوزه‌های مهارتی است هرچند این نیروها استخدام نشده‌اند اما می‌توان از این نیروها استفاده کرد.

 

 

وضعیت تجهیزات هنرستان ها

عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت تجهیزات هنرستان‌ها، خاطرنشان کرد: وضعیت تجهیزات هنرستان ها اسفناک است و عدم تخصیص سرانه لازم به هنرستان‌ها اجازه به روز رسانی و تجهیز وسایل را نمی‌دهد.


 

نکته مهم

نکته مهمی که در اینجا نهفته است  و بسیار دردناک است، این است که تجربه این جوانان بدون استفاده رها می‌شود و استفاده مناسب از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. این افراد مجرب و تحصیل‌کرده در هیاهوی جامعه گم می‌شوند و هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود. لذا باید چاره‌اندیشی مناسبی صورت گیرد و با تدوین قانونی مناسب و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، اولویت به استخدام سرباز معلم‌ها در وزارت آموزش‌وپرورش داده شود.

صادقی ادامه داد: همچنین مسئولین دولتی باید با پذیرش این موضوع، آن را پیگیری و اجرایی نمایند. بی‌شک استفاده از سرباز معلم‌ها به‌عنوان معلم پس از اتمام دوران خدمتشان می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت بازده کاری در مدارس گردد و ازآنجایی‌که اغلب این جوانان در مقاطع ابتدایی تدریس می‌کنند می‌توان با الحاق تبصره یا بند قانونی به قانون به‌کارگیری مربیان پیش‌دبستانی، این سرباز معلمان را به‌عنوان مربی پیش‌دبستانی نیز استخدام یا بکار گیری کرد.

پیشنهاد بعدی این است که در روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته که مدارس آن‌ها به‌صورت چندپایه برگزار می‌شود و افت تحصیلی دانش آموزان به خاطر چندپایه بودن کلاس‌ها و عدم تمرکز آموزگاران برای تدریس، می‌توان با استخدام سرباز معلم‌ها و گذراندن حداقل ۵ سال از زمان استخدام برای تدریس در مدارس روستایی، مشکل چندپایه و افت تحصیلی این دانش آموزان روستایی را نیز مرتفع کرد.


 

 

استخدام سرباز معلم ها

قانون و مقرراتی در خصوص استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش وجود ندارد.یار محمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت  در واکنش به  «سرباز معلم ها را استخدام کنید» و « امتیازدهی به سربازمعلمان» اظهار کرد: استخدام تابع قوانین خاص خودش است و آموزش و پرورش در بحث استخدام از قوانین بالادستی مانند قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های سازمان اداری و استخدامی تبعیت می‌کند.

 

 

استفاده از سرباز معلم

 اگرچه استفاده از سرباز معلم یکی از راهکارهای جبران کمبود دبیر در هنرستان‌ها است اما سربازی کاری اجباری است بنابراین نمی‌توان از آنها انتظار ارائه تدریس به روز و کامل را داشت. این افراد با روان شناسی مرتبط با دانش‌آموزان، فن کلاس‌داری و.. آشنا نیستند اما در حال حاضر که راه چاره دیگری برای آموزش و پرورش نمانده می‌توان از ظرفیت و توانایی آنان استفاده کرد و با برگزاری برخی دوره‌های آموزشی آنها را برای حضور در کلاس‌ها آماده کرد.باید از ظرفیت معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی استفاده کرد و حقوق سرباز معلم در نظر گرفته شود .

در بین جذب سرباز معلم به عنوان حق التدریس  و آموزشیاران نهضت سوادآموزی افرادی هستند که مدرک تحصیلی آنها رشته‌های مرتبط با حوزه‌های مهارتی است هرچند این نیروها استخدام نشده‌اند اما می‌توان از این نیروها استفاده کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸

 

دفترچه نظام مهندسی در مهر ماه سال 98 و چگونگی دانلود ان در این مقاله میخواهیم در خصوص نظام مهندسی برایتان مطالبی گردآوری نماییم به همین ترتیب اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون ها از روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نظام مهندسی  ثبت نام ان و دانلود دفترچه نظام مهندسی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

 

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام آزمون نظام مهندسی لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در لین آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد. مبنای محاسبه سوابق کاری جهت ثبت نام ، از زمان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک برای کلیه داوطلبان منظور می‌گردد.



*ثبت نام آزمون نظام مهندسی سالی دوبار انجام میپذیرد. این بازه زمانی هر 6 ماه است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون نظام مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور ثبت نام می شود.

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در سایت دفتر مقررات ملی ساخنمان انجام میشود. داوطلبینی که تمایل به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی دارند کافیست کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند. این نکته را بدانید که عضویت در نظام مهندسی استان و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 98 اختیاری است . اگه با اصول و شرایط آزمون نظام مهندسی 98 آشنایی ندارید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98

کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ولی با شرایط متفاوت، بسته به رشته تحصیلی ، شرایط تغییر میکند. به طور مثال  فارغ التحصیلان کارشناسی باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 داشته باشند که این موضوع باید به تایید نظام مهندسی استان بومی داوطلبان برسد. و شرط اصلی دیگر شرط سنی است که فقط برای معماران تجربی درنظر گرفته می شود.





رشته عمران (محاسبات)
 
• مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )- (1392)
• مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان ) - (1392)
• آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-) ویرایش چهارم
• اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها (در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی) *
• مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان*
* برای موارد ذكر شده منابع معتبر موردنظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان می‌باشد.
• تذكر2: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارك فنی و یا كتابهای راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاك عمل خواهد بود.
• تذكر3: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملّی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارك و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاك عمل خواهد بود.
•تذكر 4: اطلاع كامل از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه ها ضروری است.
• تذكر5: به همراه داشتن جداول پروفیل‌های ساختمانی در جلسه‌ی آزمون الزامی است.
 

 

 

رشته عمران (نظارت)
 
•قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (1390) و تصویب نامه شماره 160277/ت52660 ه‌ مورخ 5/12/94 هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون (مندرج در همین وب‌سایت)
•مبحث اول ( تعاریف)- (1392)
•مبحث دوم ( نظامات اداری)- (1384)
•مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌های ساختمانی)- (1392)
• مبحث ششم (بارهای وارد بر ساختمان)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم (پی و پی‌سازی)- (1392)
• مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه)- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (1392)
• مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت كار در حین اجرا)- (1392)
• مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل)- (1391)
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختم

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه نظام مهندسی مهر سال 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸

 

دفترچه نظام مهندسی در مهر ماه سال 98 و چگونگی دانلود ان در این مقاله میخواهیم در خصوص نظام مهندسی برایتان مطالبی گردآوری نماییم به همین ترتیب اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون ها از روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نظام مهندسی  ثبت نام ان و دانلود دفترچه نظام مهندسی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

 

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام آزمون نظام مهندسی لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در لین آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد. مبنای محاسبه سوابق کاری جهت ثبت نام ، از زمان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک برای کلیه داوطلبان منظور می‌گردد.



*ثبت نام آزمون نظام مهندسی سالی دوبار انجام میپذیرد. این بازه زمانی هر 6 ماه است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون نظام مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور ثبت نام می شود.

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در سایت دفتر مقررات ملی ساخنمان انجام میشود. داوطلبینی که تمایل به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی دارند کافیست کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند. این نکته را بدانید که عضویت در نظام مهندسی استان و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 98 اختیاری است . اگه با اصول و شرایط آزمون نظام مهندسی 98 آشنایی ندارید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98

کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ولی با شرایط متفاوت، بسته به رشته تحصیلی ، شرایط تغییر میکند. به طور مثال  فارغ التحصیلان کارشناسی باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 داشته باشند که این موضوع باید به تایید نظام مهندسی استان بومی داوطلبان برسد. و شرط اصلی دیگر شرط سنی است که فقط برای معماران تجربی درنظر گرفته می شود.





رشته عمران (محاسبات)
 
• مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )- (1392)
• مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان ) - (1392)
• آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-) ویرایش چهارم
• اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها (در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی) *
• مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان*
* برای موارد ذكر شده منابع معتبر موردنظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان می‌باشد.
• تذكر2: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارك فنی و یا كتابهای راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاك عمل خواهد بود.
• تذكر3: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملّی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارك و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاك عمل خواهد بود.
•تذكر 4: اطلاع كامل از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه ها ضروری است.
• تذكر5: به همراه داشتن جداول پروفیل‌های ساختمانی در جلسه‌ی آزمون الزامی است.
 

 

 

رشته عمران (نظارت)
 
•قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (1390) و تصویب نامه شماره 160277/ت52660 ه‌ مورخ 5/12/94 هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون (مندرج در همین وب‌سایت)
•مبحث اول ( تعاریف)- (1392)
•مبحث دوم ( نظامات اداری)- (1384)
•مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌های ساختمانی)- (1392)
• مبحث ششم (بارهای وارد بر ساختمان)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم (پی و پی‌سازی)- (1392)
• مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه)- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (1392)
• مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت كار در حین اجرا)- (1392)
• مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل)- (1391)
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختم

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸

 

دفترچه نظام مهندسی در مهر ماه سال 98 و چگونگی دانلود ان در این مقاله میخواهیم در خصوص نظام مهندسی برایتان مطالبی گردآوری نماییم به همین ترتیب اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون ها از روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نظام مهندسی  ثبت نام ان و دانلود دفترچه نظام مهندسی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

 

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام آزمون نظام مهندسی لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در لین آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد. مبنای محاسبه سوابق کاری جهت ثبت نام ، از زمان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک برای کلیه داوطلبان منظور می‌گردد.



*ثبت نام آزمون نظام مهندسی سالی دوبار انجام میپذیرد. این بازه زمانی هر 6 ماه است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون نظام مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور ثبت نام می شود.

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در سایت دفتر مقررات ملی ساخنمان انجام میشود. داوطلبینی که تمایل به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی دارند کافیست کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند. این نکته را بدانید که عضویت در نظام مهندسی استان و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 98 اختیاری است . اگه با اصول و شرایط آزمون نظام مهندسی 98 آشنایی ندارید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98

کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ولی با شرایط متفاوت، بسته به رشته تحصیلی ، شرایط تغییر میکند. به طور مثال  فارغ التحصیلان کارشناسی باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 داشته باشند که این موضوع باید به تایید نظام مهندسی استان بومی داوطلبان برسد. و شرط اصلی دیگر شرط سنی است که فقط برای معماران تجربی درنظر گرفته می شود.





رشته عمران (محاسبات)
 
• مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )- (1392)
• مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان ) - (1392)
• آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-) ویرایش چهارم
• اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها (در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی) *
• مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان*
* برای موارد ذكر شده منابع معتبر موردنظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان می‌باشد.
• تذكر2: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارك فنی و یا كتابهای راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاك عمل خواهد بود.
• تذكر3: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملّی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارك و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاك عمل خواهد بود.
•تذكر 4: اطلاع كامل از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه ها ضروری است.
• تذكر5: به همراه داشتن جداول پروفیل‌های ساختمانی در جلسه‌ی آزمون الزامی است.
 

 

 

رشته عمران (نظارت)
 
•قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (1390) و تصویب نامه شماره 160277/ت52660 ه‌ مورخ 5/12/94 هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون (مندرج در همین وب‌سایت)
•مبحث اول ( تعاریف)- (1392)
•مبحث دوم ( نظامات اداری)- (1384)
•مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌های ساختمانی)- (1392)
• مبحث ششم (بارهای وارد بر ساختمان)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم (پی و پی‌سازی)- (1392)
• مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه)- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (1392)
• مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت كار در حین اجرا)- (1392)
• مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل)- (1391)
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختم

 

 


:: برچسب‌ها: دفترچه نظام مهندسی مهر 98 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸

 

دفترچه نظام مهندسی در مهر ماه سال 98 و چگونگی دانلود ان در این مقاله میخواهیم در خصوص نظام مهندسی برایتان مطالبی گردآوری نماییم به همین ترتیب اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون ها از روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نظام مهندسی  ثبت نام ان و دانلود دفترچه نظام مهندسی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

 

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام آزمون نظام مهندسی لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در لین آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد. مبنای محاسبه سوابق کاری جهت ثبت نام ، از زمان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک برای کلیه داوطلبان منظور می‌گردد.



*ثبت نام آزمون نظام مهندسی سالی دوبار انجام میپذیرد. این بازه زمانی هر 6 ماه است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون نظام مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور ثبت نام می شود.

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در سایت دفتر مقررات ملی ساخنمان انجام میشود. داوطلبینی که تمایل به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی دارند کافیست کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند. این نکته را بدانید که عضویت در نظام مهندسی استان و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 98 اختیاری است . اگه با اصول و شرایط آزمون نظام مهندسی 98 آشنایی ندارید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98

کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ولی با شرایط متفاوت، بسته به رشته تحصیلی ، شرایط تغییر میکند. به طور مثال  فارغ التحصیلان کارشناسی باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 داشته باشند که این موضوع باید به تایید نظام مهندسی استان بومی داوطلبان برسد. و شرط اصلی دیگر شرط سنی است که فقط برای معماران تجربی درنظر گرفته می شود.





رشته عمران (محاسبات)
 
• مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )- (1392)
• مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان ) - (1392)
• آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-) ویرایش چهارم
• اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها (در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی) *
• مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان*
* برای موارد ذكر شده منابع معتبر موردنظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان می‌باشد.
• تذكر2: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارك فنی و یا كتابهای راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاك عمل خواهد بود.
• تذكر3: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملّی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارك و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاك عمل خواهد بود.
•تذكر 4: اطلاع كامل از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه ها ضروری است.
• تذكر5: به همراه داشتن جداول پروفیل‌های ساختمانی در جلسه‌ی آزمون الزامی است.
 

 

 

رشته عمران (نظارت)
 
•قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (1390) و تصویب نامه شماره 160277/ت52660 ه‌ مورخ 5/12/94 هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون (مندرج در همین وب‌سایت)
•مبحث اول ( تعاریف)- (1392)
•مبحث دوم ( نظامات اداری)- (1384)
•مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌های ساختمانی)- (1392)
• مبحث ششم (بارهای وارد بر ساختمان)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم (پی و پی‌سازی)- (1392)
• مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه)- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (1392)
• مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت كار در حین اجرا)- (1392)
• مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل)- (1391)
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختم

 

 


:: برچسب‌ها: نظام مهندسی مهر ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸

 

دفترچه نظام مهندسی در مهر ماه سال 98 و چگونگی دانلود ان در این مقاله میخواهیم در خصوص نظام مهندسی برایتان مطالبی گردآوری نماییم به همین ترتیب اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌رساند اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون ها از روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نظام مهندسی  ثبت نام ان و دانلود دفترچه نظام مهندسی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

 

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام آزمون نظام مهندسی لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در لین آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد. مبنای محاسبه سوابق کاری جهت ثبت نام ، از زمان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک برای کلیه داوطلبان منظور می‌گردد.



*ثبت نام آزمون نظام مهندسی سالی دوبار انجام میپذیرد. این بازه زمانی هر 6 ماه است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون نظام مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور ثبت نام می شود.

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در سایت دفتر مقررات ملی ساخنمان انجام میشود. داوطلبینی که تمایل به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی دارند کافیست کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند. این نکته را بدانید که عضویت در نظام مهندسی استان و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 98 اختیاری است . اگه با اصول و شرایط آزمون نظام مهندسی 98 آشنایی ندارید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98

کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ولی با شرایط متفاوت، بسته به رشته تحصیلی ، شرایط تغییر میکند. به طور مثال  فارغ التحصیلان کارشناسی باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 داشته باشند که این موضوع باید به تایید نظام مهندسی استان بومی داوطلبان برسد. و شرط اصلی دیگر شرط سنی است که فقط برای معماران تجربی درنظر گرفته می شود.





رشته عمران (محاسبات)
 
• مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )- (1392)
• مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان ) - (1392)
• آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-) ویرایش چهارم
• اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها (در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی) *
• مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان*
* برای موارد ذكر شده منابع معتبر موردنظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان می‌باشد.
• تذكر2: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارك فنی و یا كتابهای راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاك عمل خواهد بود.
• تذكر3: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملّی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارك و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاك عمل خواهد بود.
•تذكر 4: اطلاع كامل از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه ها ضروری است.
• تذكر5: به همراه داشتن جداول پروفیل‌های ساختمانی در جلسه‌ی آزمون الزامی است.
 

 

 

رشته عمران (نظارت)
 
•قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (1390) و تصویب نامه شماره 160277/ت52660 ه‌ مورخ 5/12/94 هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون (مندرج در همین وب‌سایت)
•مبحث اول ( تعاریف)- (1392)
•مبحث دوم ( نظامات اداری)- (1384)
•مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌های ساختمانی)- (1392)
• مبحث ششم (بارهای وارد بر ساختمان)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث هفتم (پی و پی‌سازی)- (1392)
• مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)- (1392)
• مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه)- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)- (1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه (مندرج در همین وب‌سایت)
• مبحث یازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (1392)
• مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت كار در حین اجرا)- (1392)
• مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل)- (1391)
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختم

 

 



:: برچسب‌ها: دفترچه نظام مهندسی مهر ۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

شرایط دریافت امریه ارتش

امریه در ارتش به چه صورت است ؟در ارتش امریه میدهند یا خیر؟ در این مقاله به امریه در ارتش پرداخته ایم و شرایط گرفتن امریه به صورت کلی را توضیح داده ایم با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی امریه ها دریافت نمایید در بین مشمولان سربازی خیلی ها هستند که ترجیح میدهند سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید مشاوران این مرکز به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

یافتن اداره یا سازمانی که سهمیه ی امریه دارد

در فرصتی که تا آمدن برگه ی اعزام ب خدمت و مشخص شدن تاریخ اعزام دارید (حداقل یک ماه طول می کشد تا برگه ی اعزام به خدمت به دستتان برسد) با مراجعه به ادارات و سازمان های شهر خود می توانید از بین آنهایی که سهمیه دارند یکی را برای درخواست امریه انتخاب کرده و از شرایط آن اطلاع  یابید.

 

1- برخی از ادارات شرایط و اولویت های خاصی برای پذیرش دارند، مانند رشته‌ی تحصیلی، مقطع تحصیلی، بسیجی فعال، خانواده ی شهدا، معاف از رزم بودن، تحت پوشش کمیته ی امداد بودن و حتی بهانه هایی مثل معدل و محل تحصیل

2- اکثر ادارات فقط از بین بومی های همان شهر یا استان پذیرش می کنند ولی تعداد اندکی هم هستند که این محدودیت را ندارند.مثل سازمان اداره ی زندان ها

3- توجه کنید که برخی از ادارات برای پذیرش فرد تعهد های خاصی اخذ می کند. از قبیل تعهد به اینکه محل خدمت را آن اداره تعیین خواهد کرد. بعنوان مثال شما درخواست خود را به جهاد کشاورزی مرکز استان می دهید و امکان دارد محل اصلی خدمتتان یکی از شهر های استان تعیین شود(نه مرکز استان). یا تعهد به اینکه اگر حین خدمت در آزمون دانشگاه قبول شدید، حق گرفتن مرخصی و معافیت تحصیلی را نخواهید داشت یا هزینه ای را بعنوان جریمه باید پرداخت نمائید.نتیجه اینکه حتما باید تمام شرایط آن اداره یا سازمان را بدقت بررسی کنید.




درباره امریه‌های سربازی: یک سری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح دارای تعداد محدودی سهمیه از سربازان هستند که به آنها امریه گفته می‌شود.وی با بیان اینکه متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط و پیش شرط‌هایی که از سوی سازمان متقاضی و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح هست باشند گفت: متقاضیان دریافت امریه ابتدا باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده و سپس برای امریه شدن سازمان مربوطه اقدام کند. این افراد حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی برای امریه اقدام کرده و وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر اینصورت استفاده از امریه برایشان ممکن نخواهد بود.

کمالی با بیان اینکه سربازان غایب نیز نمی‌توانند از امریه بهره مند شوند خاطرنشان کرد: غیبت از جمله مواردی است که سبب منع بهره مندی سربازان و مشمولان از یک سری تسهیلات به سربازی می‌شود.وی درباره اینکه آیا امکان تغییر یگان خدمت یا محل خدمت به منظور دریافت امریه وجود دارد یا خیر؟ نیز گفت: با توجه به اینکه برای دریافت امریه حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی اقدام شود. بنابراین این افراد نیز امکان دریافت امریه را نخواهند داشت.

 

 

 

مراحل گرفتن امریه سربازی چیست

1- حداقل باید 2 الی ٣ ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام کنید

2- نباید در خدمت غیبت داشته باشید

3- در برخی از سازمان ها کسری خدمت پذیرفته نیست (بیش از 3 ماه) ولی بعضیی ها می پذیرن.

4- انتخاب محلی خدمت با سازمان مربوطه است ، مگر اینکه از محل مورد نیا ز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به سازمان ارائه دهید در غیر این صورت انتقال بعدی بسیار مشکل است

5- مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی شما محسوب می شود

6- امکان انصراف از امریه بعد از پذیرفته شدن آن وجود ندارد

7- حقوق پرداختی به کارمندان امریه حقوق سربازی است شاید کمی هم بیشتر

8- امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند ولی آن را تسهیل خواهد کرد

9- اعتبار دانشگاه و محل تحصیل از نظر آزاد یا سراسری بودن تفاوتی در پذیرش امریه ندارد

10- ساعات کاری در محل امریه مثل ساعت کاری برای سایر کارمندان آن اداره است

 

 

 

برای دریافت امریه سربازی سپاه چه مراحلی را باید طی کنیم ؟

-تسویه حساب با دانشگاه و ارسال نامه تسویه حساب از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه عمومی.
-مراجعه کردن به بخش کارگزینی ادارات دولتی و ارگان ها
-مهلت ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 6 ماه پس از زمان فارغ التحصیلی می باشد.
-حدود یک ماه بعد از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی ، برگ سبز به نشانی منزل شما ارسال خواهد شد و شما می توانید از زمان دقیق اعزام خود به مراکز نظامی بر روی برگ سبز آگاه شوید.
-متقاضیان امریه باید برگ سبز خود را سه ماه قبل تر از تاریخ اعزام به ارگان ذیربط تحویل دهند.
-پس از پذیرفته شدن  در امریه سپاه ، باید حدود 45 الی 50 روز دوره آموزشی در پادگان های نظامی بگذرانید.

نکته مهم : اولویت دریافت امریه بر اساس زمان مراجعه می باشد ضمن اینکه با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه سربازی ، توصیه می شود که بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

 

 


:: برچسب‌ها: دریافت امریه ارتش 98 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

شرایط دریافت امریه ارتش

امریه در ارتش به چه صورت است ؟در ارتش امریه میدهند یا خیر؟ در این مقاله به امریه در ارتش پرداخته ایم و شرایط گرفتن امریه به صورت کلی را توضیح داده ایم با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی امریه ها دریافت نمایید در بین مشمولان سربازی خیلی ها هستند که ترجیح میدهند سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید مشاوران این مرکز به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

یافتن اداره یا سازمانی که سهمیه ی امریه دارد

در فرصتی که تا آمدن برگه ی اعزام ب خدمت و مشخص شدن تاریخ اعزام دارید (حداقل یک ماه طول می کشد تا برگه ی اعزام به خدمت به دستتان برسد) با مراجعه به ادارات و سازمان های شهر خود می توانید از بین آنهایی که سهمیه دارند یکی را برای درخواست امریه انتخاب کرده و از شرایط آن اطلاع  یابید.

 

1- برخی از ادارات شرایط و اولویت های خاصی برای پذیرش دارند، مانند رشته‌ی تحصیلی، مقطع تحصیلی، بسیجی فعال، خانواده ی شهدا، معاف از رزم بودن، تحت پوشش کمیته ی امداد بودن و حتی بهانه هایی مثل معدل و محل تحصیل

2- اکثر ادارات فقط از بین بومی های همان شهر یا استان پذیرش می کنند ولی تعداد اندکی هم هستند که این محدودیت را ندارند.مثل سازمان اداره ی زندان ها

3- توجه کنید که برخی از ادارات برای پذیرش فرد تعهد های خاصی اخذ می کند. از قبیل تعهد به اینکه محل خدمت را آن اداره تعیین خواهد کرد. بعنوان مثال شما درخواست خود را به جهاد کشاورزی مرکز استان می دهید و امکان دارد محل اصلی خدمتتان یکی از شهر های استان تعیین شود(نه مرکز استان). یا تعهد به اینکه اگر حین خدمت در آزمون دانشگاه قبول شدید، حق گرفتن مرخصی و معافیت تحصیلی را نخواهید داشت یا هزینه ای را بعنوان جریمه باید پرداخت نمائید.نتیجه اینکه حتما باید تمام شرایط آن اداره یا سازمان را بدقت بررسی کنید.




درباره امریه‌های سربازی: یک سری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح دارای تعداد محدودی سهمیه از سربازان هستند که به آنها امریه گفته می‌شود.وی با بیان اینکه متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط و پیش شرط‌هایی که از سوی سازمان متقاضی و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح هست باشند گفت: متقاضیان دریافت امریه ابتدا باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده و سپس برای امریه شدن سازمان مربوطه اقدام کند. این افراد حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی برای امریه اقدام کرده و وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر اینصورت استفاده از امریه برایشان ممکن نخواهد بود.

کمالی با بیان اینکه سربازان غایب نیز نمی‌توانند از امریه بهره مند شوند خاطرنشان کرد: غیبت از جمله مواردی است که سبب منع بهره مندی سربازان و مشمولان از یک سری تسهیلات به سربازی می‌شود.وی درباره اینکه آیا امکان تغییر یگان خدمت یا محل خدمت به منظور دریافت امریه وجود دارد یا خیر؟ نیز گفت: با توجه به اینکه برای دریافت امریه حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی اقدام شود. بنابراین این افراد نیز امکان دریافت امریه را نخواهند داشت.

 

 

 

مراحل گرفتن امریه سربازی چیست

1- حداقل باید 2 الی ٣ ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام کنید

2- نباید در خدمت غیبت داشته باشید

3- در برخی از سازمان ها کسری خدمت پذیرفته نیست (بیش از 3 ماه) ولی بعضیی ها می پذیرن.

4- انتخاب محلی خدمت با سازمان مربوطه است ، مگر اینکه از محل مورد نیا ز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به سازمان ارائه دهید در غیر این صورت انتقال بعدی بسیار مشکل است

5- مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی شما محسوب می شود

6- امکان انصراف از امریه بعد از پذیرفته شدن آن وجود ندارد

7- حقوق پرداختی به کارمندان امریه حقوق سربازی است شاید کمی هم بیشتر

8- امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند ولی آن را تسهیل خواهد کرد

9- اعتبار دانشگاه و محل تحصیل از نظر آزاد یا سراسری بودن تفاوتی در پذیرش امریه ندارد

10- ساعات کاری در محل امریه مثل ساعت کاری برای سایر کارمندان آن اداره است

 

 

 

برای دریافت امریه سربازی سپاه چه مراحلی را باید طی کنیم ؟

-تسویه حساب با دانشگاه و ارسال نامه تسویه حساب از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه عمومی.
-مراجعه کردن به بخش کارگزینی ادارات دولتی و ارگان ها
-مهلت ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 6 ماه پس از زمان فارغ التحصیلی می باشد.
-حدود یک ماه بعد از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی ، برگ سبز به نشانی منزل شما ارسال خواهد شد و شما می توانید از زمان دقیق اعزام خود به مراکز نظامی بر روی برگ سبز آگاه شوید.
-متقاضیان امریه باید برگ سبز خود را سه ماه قبل تر از تاریخ اعزام به ارگان ذیربط تحویل دهند.
-پس از پذیرفته شدن  در امریه سپاه ، باید حدود 45 الی 50 روز دوره آموزشی در پادگان های نظامی بگذرانید.

نکته مهم : اولویت دریافت امریه بر اساس زمان مراجعه می باشد ضمن اینکه با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه سربازی ، توصیه می شود که بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

 

 


:: برچسب‌ها: شرایط دریافت امریه ارتش 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

شرایط دریافت امریه ارتش

امریه در ارتش به چه صورت است ؟در ارتش امریه میدهند یا خیر؟ در این مقاله به امریه در ارتش پرداخته ایم و شرایط گرفتن امریه به صورت کلی را توضیح داده ایم با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی امریه ها دریافت نمایید در بین مشمولان سربازی خیلی ها هستند که ترجیح میدهند سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید مشاوران این مرکز به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

یافتن اداره یا سازمانی که سهمیه ی امریه دارد

در فرصتی که تا آمدن برگه ی اعزام ب خدمت و مشخص شدن تاریخ اعزام دارید (حداقل یک ماه طول می کشد تا برگه ی اعزام به خدمت به دستتان برسد) با مراجعه به ادارات و سازمان های شهر خود می توانید از بین آنهایی که سهمیه دارند یکی را برای درخواست امریه انتخاب کرده و از شرایط آن اطلاع  یابید.

 

1- برخی از ادارات شرایط و اولویت های خاصی برای پذیرش دارند، مانند رشته‌ی تحصیلی، مقطع تحصیلی، بسیجی فعال، خانواده ی شهدا، معاف از رزم بودن، تحت پوشش کمیته ی امداد بودن و حتی بهانه هایی مثل معدل و محل تحصیل

2- اکثر ادارات فقط از بین بومی های همان شهر یا استان پذیرش می کنند ولی تعداد اندکی هم هستند که این محدودیت را ندارند.مثل سازمان اداره ی زندان ها

3- توجه کنید که برخی از ادارات برای پذیرش فرد تعهد های خاصی اخذ می کند. از قبیل تعهد به اینکه محل خدمت را آن اداره تعیین خواهد کرد. بعنوان مثال شما درخواست خود را به جهاد کشاورزی مرکز استان می دهید و امکان دارد محل اصلی خدمتتان یکی از شهر های استان تعیین شود(نه مرکز استان). یا تعهد به اینکه اگر حین خدمت در آزمون دانشگاه قبول شدید، حق گرفتن مرخصی و معافیت تحصیلی را نخواهید داشت یا هزینه ای را بعنوان جریمه باید پرداخت نمائید.نتیجه اینکه حتما باید تمام شرایط آن اداره یا سازمان را بدقت بررسی کنید.




درباره امریه‌های سربازی: یک سری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح دارای تعداد محدودی سهمیه از سربازان هستند که به آنها امریه گفته می‌شود.وی با بیان اینکه متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط و پیش شرط‌هایی که از سوی سازمان متقاضی و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح هست باشند گفت: متقاضیان دریافت امریه ابتدا باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده و سپس برای امریه شدن سازمان مربوطه اقدام کند. این افراد حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی برای امریه اقدام کرده و وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر اینصورت استفاده از امریه برایشان ممکن نخواهد بود.

کمالی با بیان اینکه سربازان غایب نیز نمی‌توانند از امریه بهره مند شوند خاطرنشان کرد: غیبت از جمله مواردی است که سبب منع بهره مندی سربازان و مشمولان از یک سری تسهیلات به سربازی می‌شود.وی درباره اینکه آیا امکان تغییر یگان خدمت یا محل خدمت به منظور دریافت امریه وجود دارد یا خیر؟ نیز گفت: با توجه به اینکه برای دریافت امریه حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی اقدام شود. بنابراین این افراد نیز امکان دریافت امریه را نخواهند داشت.

 

 

 

مراحل گرفتن امریه سربازی چیست

1- حداقل باید 2 الی ٣ ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام کنید

2- نباید در خدمت غیبت داشته باشید

3- در برخی از سازمان ها کسری خدمت پذیرفته نیست (بیش از 3 ماه) ولی بعضیی ها می پذیرن.

4- انتخاب محلی خدمت با سازمان مربوطه است ، مگر اینکه از محل مورد نیا ز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به سازمان ارائه دهید در غیر این صورت انتقال بعدی بسیار مشکل است

5- مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی شما محسوب می شود

6- امکان انصراف از امریه بعد از پذیرفته شدن آن وجود ندارد

7- حقوق پرداختی به کارمندان امریه حقوق سربازی است شاید کمی هم بیشتر

8- امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند ولی آن را تسهیل خواهد کرد

9- اعتبار دانشگاه و محل تحصیل از نظر آزاد یا سراسری بودن تفاوتی در پذیرش امریه ندارد

10- ساعات کاری در محل امریه مثل ساعت کاری برای سایر کارمندان آن اداره است

 

 

 

برای دریافت امریه سربازی سپاه چه مراحلی را باید طی کنیم ؟

-تسویه حساب با دانشگاه و ارسال نامه تسویه حساب از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه عمومی.
-مراجعه کردن به بخش کارگزینی ادارات دولتی و ارگان ها
-مهلت ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 6 ماه پس از زمان فارغ التحصیلی می باشد.
-حدود یک ماه بعد از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی ، برگ سبز به نشانی منزل شما ارسال خواهد شد و شما می توانید از زمان دقیق اعزام خود به مراکز نظامی بر روی برگ سبز آگاه شوید.
-متقاضیان امریه باید برگ سبز خود را سه ماه قبل تر از تاریخ اعزام به ارگان ذیربط تحویل دهند.
-پس از پذیرفته شدن  در امریه سپاه ، باید حدود 45 الی 50 روز دوره آموزشی در پادگان های نظامی بگذرانید.

نکته مهم : اولویت دریافت امریه بر اساس زمان مراجعه می باشد ضمن اینکه با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه سربازی ، توصیه می شود که بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

 

 


:: برچسب‌ها: دریافت امریه ارتش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

شرایط دریافت امریه ارتش

امریه در ارتش به چه صورت است ؟در ارتش امریه میدهند یا خیر؟ در این مقاله به امریه در ارتش پرداخته ایم و شرایط گرفتن امریه به صورت کلی را توضیح داده ایم با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی امریه ها دریافت نمایید در بین مشمولان سربازی خیلی ها هستند که ترجیح میدهند سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید مشاوران این مرکز به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

یافتن اداره یا سازمانی که سهمیه ی امریه دارد

در فرصتی که تا آمدن برگه ی اعزام ب خدمت و مشخص شدن تاریخ اعزام دارید (حداقل یک ماه طول می کشد تا برگه ی اعزام به خدمت به دستتان برسد) با مراجعه به ادارات و سازمان های شهر خود می توانید از بین آنهایی که سهمیه دارند یکی را برای درخواست امریه انتخاب کرده و از شرایط آن اطلاع  یابید.

 

1- برخی از ادارات شرایط و اولویت های خاصی برای پذیرش دارند، مانند رشته‌ی تحصیلی، مقطع تحصیلی، بسیجی فعال، خانواده ی شهدا، معاف از رزم بودن، تحت پوشش کمیته ی امداد بودن و حتی بهانه هایی مثل معدل و محل تحصیل

2- اکثر ادارات فقط از بین بومی های همان شهر یا استان پذیرش می کنند ولی تعداد اندکی هم هستند که این محدودیت را ندارند.مثل سازمان اداره ی زندان ها

3- توجه کنید که برخی از ادارات برای پذیرش فرد تعهد های خاصی اخذ می کند. از قبیل تعهد به اینکه محل خدمت را آن اداره تعیین خواهد کرد. بعنوان مثال شما درخواست خود را به جهاد کشاورزی مرکز استان می دهید و امکان دارد محل اصلی خدمتتان یکی از شهر های استان تعیین شود(نه مرکز استان). یا تعهد به اینکه اگر حین خدمت در آزمون دانشگاه قبول شدید، حق گرفتن مرخصی و معافیت تحصیلی را نخواهید داشت یا هزینه ای را بعنوان جریمه باید پرداخت نمائید.نتیجه اینکه حتما باید تمام شرایط آن اداره یا سازمان را بدقت بررسی کنید.




درباره امریه‌های سربازی: یک سری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح دارای تعداد محدودی سهمیه از سربازان هستند که به آنها امریه گفته می‌شود.وی با بیان اینکه متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط و پیش شرط‌هایی که از سوی سازمان متقاضی و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح هست باشند گفت: متقاضیان دریافت امریه ابتدا باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده و سپس برای امریه شدن سازمان مربوطه اقدام کند. این افراد حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی برای امریه اقدام کرده و وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر اینصورت استفاده از امریه برایشان ممکن نخواهد بود.

کمالی با بیان اینکه سربازان غایب نیز نمی‌توانند از امریه بهره مند شوند خاطرنشان کرد: غیبت از جمله مواردی است که سبب منع بهره مندی سربازان و مشمولان از یک سری تسهیلات به سربازی می‌شود.وی درباره اینکه آیا امکان تغییر یگان خدمت یا محل خدمت به منظور دریافت امریه وجود دارد یا خیر؟ نیز گفت: با توجه به اینکه برای دریافت امریه حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی اقدام شود. بنابراین این افراد نیز امکان دریافت امریه را نخواهند داشت.

 

 

 

مراحل گرفتن امریه سربازی چیست

1- حداقل باید 2 الی ٣ ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام کنید

2- نباید در خدمت غیبت داشته باشید

3- در برخی از سازمان ها کسری خدمت پذیرفته نیست (بیش از 3 ماه) ولی بعضیی ها می پذیرن.

4- انتخاب محلی خدمت با سازمان مربوطه است ، مگر اینکه از محل مورد نیا ز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به سازمان ارائه دهید در غیر این صورت انتقال بعدی بسیار مشکل است

5- مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی شما محسوب می شود

6- امکان انصراف از امریه بعد از پذیرفته شدن آن وجود ندارد

7- حقوق پرداختی به کارمندان امریه حقوق سربازی است شاید کمی هم بیشتر

8- امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند ولی آن را تسهیل خواهد کرد

9- اعتبار دانشگاه و محل تحصیل از نظر آزاد یا سراسری بودن تفاوتی در پذیرش امریه ندارد

10- ساعات کاری در محل امریه مثل ساعت کاری برای سایر کارمندان آن اداره است

 

 

 

برای دریافت امریه سربازی سپاه چه مراحلی را باید طی کنیم ؟

-تسویه حساب با دانشگاه و ارسال نامه تسویه حساب از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه عمومی.
-مراجعه کردن به بخش کارگزینی ادارات دولتی و ارگان ها
-مهلت ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 6 ماه پس از زمان فارغ التحصیلی می باشد.
-حدود یک ماه بعد از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی ، برگ سبز به نشانی منزل شما ارسال خواهد شد و شما می توانید از زمان دقیق اعزام خود به مراکز نظامی بر روی برگ سبز آگاه شوید.
-متقاضیان امریه باید برگ سبز خود را سه ماه قبل تر از تاریخ اعزام به ارگان ذیربط تحویل دهند.
-پس از پذیرفته شدن  در امریه سپاه ، باید حدود 45 الی 50 روز دوره آموزشی در پادگان های نظامی بگذرانید.

نکته مهم : اولویت دریافت امریه بر اساس زمان مراجعه می باشد ضمن اینکه با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه سربازی ، توصیه می شود که بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

 

 



:: برچسب‌ها: شرایط دریافت امریه ارتش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()